FAQ - Usein esitetyt kysymykset
Täältä löydät kaikki etsimäsi vastaukset. Etsitkö edelleen? 👀 Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella! Psst… tiesitkö, että meillä on aina ilmainen toimitusvaihtoehto yli 100€ tilauksille ja ilmainen 30 päivän palautusoikeus?

Suositut tuoteryhmät
Palautukset ja vaihdot
Miten teen palautuksen?
Voit tehdä palautuksen helposti käyttämällä paketin mukana tullutta valmiiksi maksettua palautustarraa.
Lue lisää miten teet palautuksen ja mitkä ehdot ovat voimassa
Kuinka kauan palautuksessa/vaihdossa kestää?
Mikäli palautuksesi hyväksytään, niin saat takaisinmaksun tai vaihtotuotteen yleensä noin 14 päivän kuluessa siitä, kun olet jättänyt palautuspaketin.
Mikäli olet valinnut laskun etkä halua maksaa laskua etukäteen, niin suosittelemme laittamaan sen tauko-tilaan Klarnan kautta jotta vältyt myöhästymismaksuilta!
Kuinka kauan minulla on aikaa tehdä palautus/vaihto?
Tarjoamme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden siitä alkaen, kun olet noutanut paketin. Lue lisää miten tehdä palautus, vaihto tai reklamaatio.
Miten teen vaihdon?
Voit tehdä vaihdon toiseen kokoon ilmoittamalla minkä koon haluat tilalle palautuksen rekisteröinnin yhteydessä digitaalisisesti sivujemme kautta. Voit vaihtaa ainoastaan saman mallin sisällä toiseen kokoon. Nopein ja helpoin tapa vaihtaa tuote on kuitenkin tekemällä normaali palautus alkuperäisestä tuotteesta ja tekemällä uuden tilauksen verkkokaupastamme.
Lue lisää miten teet vaihdon ja mitkä ehdot ovat voimassa.
Miten reklamoin tuotteesta?
Mikäli haluat reklamoida tuotteesta, niin sinun tulee ensin ottaa viasta kuva ja ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli hyväksymme reklamaation, niin voit palauttaa tuotteen yhdessä palautuslomakkeen kanssa.
Lue lisää miten reklamoit tuotteen ja reklamaation ehdoista
Voinko palauttaa tuotteita erillisistä tilauksista yhdessä ja samassa paketissa?
Tuotteet tulee palauttaa omassa erillisessä palautuspaketissa jokaisen tilauksen omalla palautustarralla.
Saanko uuden laskun, kun teen vaihdon?
Kun teet vaihdon palautuslomakkeella, niin alkuperäisiin hintoihin ei tehdä muutoksia. Alkuperäinen lasku / maksusuoritus on siis voimassa.
Mitä palautus maksaa?
Palautuksen lähetys ei maksa mitään, kun käytät paketin mukana tullutta valmiiksi maksettua palautustarraa ja jätät paketin samalle kuljetusyritykselle johon palautustarra on osoitettu.
Lue lisää miten teet palautuksen, vaihdon tai reklamaation.
Mikäli valitset itse maksaa palautuksesta, niin RevolutionRace ei korvaa tästä aiheutuvia kuluja. Puuttuuko sinulta palautustarra? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!
Toimitus
Miten voin seurata pakettia?
Saat lähetystunnuksen toimitusvahvistuksessa sähköpostitse, mutta löydät sen myös Omat sivuni-kohdasta. Psst! Lähetystunnus aktivoituu normaalisti 1-3 arkipäivän sisällä siitä kun se on lähetetty eli kun paketti saapu Suomen postin jakelukeskukseen!
Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?
3-5 arkipäivää
Ylläoleva toimitusaika on kokonaisia arkipäiviä - pyhiä tai viikonloppua ei lasketa tähän. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilaus on pakattu ja lähetetty varastoltamme. Kassalla voit lukea lisää jokaisen toimitustavan toimitusajasta, ja valita sen joka sopii sinulle parhaiten.
Mitä teen mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa?
Mikäli huomaat, että tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, niin pyydämme ottamaan selkeät kuvat vahingoista ja lähettämään ne asiakaspalveluumme kahden päivän sisällä siitä kun olet vastaanottanut paketin, niin autamme asiassa eteenpäin. Ilmoita myös postin antama asianumero mikäli olet ottanut vastaan rikkinäisen paketin.
Mitä tapahtuu mikäli en nouda pakettia toimipisteestä?
Mikäli et nouda pakettia toimipisteestä, niin se palautuu automaattisesti takaisin meille ja veloitamme tästä käsittelykulut. Jotta vältyt noutamattoman paketin käsittelykuluilta, niin sinun tulee noutaa lähetys ja tehdä ilmainen palautus paketin mukana tulevalla valmiiksi maksetulla palautustarralla.
Mitä toimitustapoja teiltä löytyy?
Tarjoamme muutaman eri toimitustavan tilauksille; lue lisää toimitusvaihtoehdoista ja löydä itsellesi sopivin. Psst.. Tarjoamme aina vähintään yhden ilmaisen toimitusvaihtoehdon mikäli tilaat yli 100€:lla!
Toimitatteko Ahvenanmaalle?
Kyllä, ja poistamme arvolisäveron tilauksesta jo kassalla.
Voinko tehdä muutoksia toimitusosoitteeseen tai toimitustapaan tilauksen vahvistamisen jälkeen?
Toimitusosoitetta tai toimitustapaa ei voi ikävä kyllä muuttaa meidän kauttamme sen jälkeen, kun tilaus on vahvistettu.
Ennen kuin tilaus on mennyt käsiteltäväksi, niin voit peruuttaa sen omien RevolutionRace sivujesi kautta. Sen jälkeen kun tilaus on mennyt käsittelyyn, niin peruutus ei enää ole mahdollista.
Tilaaminen
Voinko ostaa RevolutionRace tuotteita fyysisestä kaupasta?
Et, myymme tuotteitamme ainoastaan nettikaupassame. Meillä ei ole fyysisiä myymälöitä emmekä käytä jälleenmyyjiä. Kun jätämme välikädet pois, niin saamme tuotteemme nopeammin markkinoille ja parempaan hintaan.
Voiko tuotteita joita ei ole varastossa varata tai tilata etukäteen?
Ei, mutta sivuillamme on "kokovahti"-toiminto tuotteiden kohdalla! Ilmoita sähköpostisi ja mitä kokoa odotat, niin saat ilmoituksen kun tuotetta on saatavilla.
Mitä tapahtuu, kun olen vahvistanut tilauksen?
Onnistuneen tilauksen jälkeen saat aina tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Mikäli et löydä sitä saapuneet- tai roskapostikansiosta kolmen tunnin kuluessa, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme selvittämään tilannetta! Kun tilaus on lähetetty varastoltamme, niin saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi.
Voit myös nähdä ja seurata tilaustasi "Omat sivuni"-kohdasta. Asiakastilisi kautta voit kätevästi seurata tilaustasi ja nähdä tilaushistoriasi.
Myyttekö lahjakortteja?
Kyllä! Lue lisää miten ostaa lahjakortti.
Miten vanha minun tulee olla jotta voin tilata?
Kun olet täyttänyt 18 vuotta, niin voit tilata RevolutionRacelta.
Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?
Ikävä kyllä tilaukseen ei voi tehdä muutoksia jälkikäteen, kuten vaihtaa tuotteen kokoa tai toimitusosoitetta.
Sinulla on kuitenkin mahdollisuus peruuttaa tilauksesi ennen kuin se siirtyy käsiteltäväksi "Omat sivuni"-kohdasta. Kun tilaus on mennyt käsiteltäväki, niin se lukittuu järjestelmäämme ja voit siinä tapauksessa tehdä normaalin palautuksen ja halutessasi uuden tilauksen.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Kyllä, ennen kuin tilauksesi on mennyt pakattavaksi, niin voit peruuttaa sen Omat sivuni-kohdasta. Kun tilaus on mennyt pakattavaksi/käsittelyyn, niin emme voi ikävä kyllä enää peruuttaa sitä. Olet aina tervetullut tekemään asiakaspalautuksen paketin saavuttua.
Voinko tilata yrityksen nimissä?
Et, emme tällä hetkellä ikävä kyllä tarjoa yritystilauksia vaan myymme ainoastaan yksityishenkilöille. Mikäli tarvitset alv-erittelyn tilauksellesi, niin voit ladata sen aina Omat sivuni-kohdasta.
Miksi tilaukseni on peruttu?
Mikäli et ole itse perunut tilaustasi tilausvahvistuslinkin kautta, tilausvahvistus sivulta tai Omilta sivuiltasi, niin tilauksesi on todennäköisesti peruttu, koska tuote on loppuunmyyty. Mikäli olet valinnut maksaa etukäteen, niin katevaraus vapautuu / saat takaisinmaksun 2-5 arkipäivän sisällä. Pahoittelemme tapahtunutta ja toivomme että löydät jotain muuta valikoimastamme!
Maksu
Sisältyykö alv hintaan?
Kun tilaat Ahvenanmaalle, niin vähennämme alv:n jo kassalla. Kun tilaat muualle Suomeen, niin alv sisältyy aina hintaan.
Mistä löydän kuitin alv-erittelyllä?
Voit ladata kuitin maksutiedoilla Omat sivuni-kohdasta!
Mitä maksutapoja teiltä löytyy?
Tarjoamme useita eri maksuvaihtoehtoja, lue lisää maksuvaihtoehdoista ja löydä se maksutapa joka sopii sinulle parhaiten!
Voinko vaihtaa maksutapaa?
Mikäli maksutapana on Klarna, niin joissain tapauksissa sinulla on mahdollisuus vaihtaa laskusta osamaksuun Klarna sivujesi tai Klarna sovelluksen kautta. Mikäli olet valinnut korttimaksun tai verkkopankkimaksun, niin maksutapaa ei voi enää vaihtaa.
Alennukset
Miten voin hyödyntää alennuskoodin?
Täytä alennuskoodi kassalla sille varattuun ruutuun ja klikkaa "Lisää" jolloin alennus kirjautuu automaattisesti. Huomioithan, että alennuskoodeja ei voi yhdistää muihin alennuskoodeihin, jo alennettuihin tuotteisiin tai kampanjoihin ellei toisin ole mainittu.
Mitä alennukselle tapahtuu, jos haluan tehdä vaihdon?
Alkuperäisen tilauksen alennushinta säilyy tilauksessa. Tarjoamme vaihdon ainoastaan eri kokoon.
Voinko saada alennuksen tai tarjouksen jälkikäteen?
Ikävä kyllä et, alennetut hinnat ovat voimassa rajoitetun ajan ja nettisivujemme ajankohtainen hinta on voimassa tekemässäsi tilauksessa. Katso tämän hetken ajankohtaiset alennukset! Psst! Ryhdy uutiskirjeen tilaajaksi ja saat aina tietää tulevista kampanjoista ja erityistarjouksista!
Minulle luvattiin alennuskoodi, kun tilaan uutiskirjeen; milloin saan alennuskoodin?
Sinulle lähetetään "Tervetuloa"-sähköposti joka sisältää alennuskoodin. Mikäli et löydä sähköpostia, niin muista tarkistaa myös roskapostikansio. Etkö löydä sähköpostia myöskään sieltä? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!
Mistä tiedän, että alennus on kirjautunut?
Alennettu hinta ja alennukset on aina merkitty punaisella sekä kassalla että tilausvahvistuksessa.
Mitä tapahtuu pakettihinnalle, jos palautan toisen pakettitarjoukseen kuuluvista tuotteista?
Mikäli palautat toisen pakettitarjoukseen kuuluvista tuotteista, niin pakettitarjous poistuu pitämästäsi tuotteesta. Jos palautat molemmat pakettitarjouksen tuotteet, niin saat täyden hyvityksen maksamastasi hinnasta.
Tuote ja materiaali
Miksi housujeni istuvuus on eri vaikka ne ovat samaa mallia ja kokoa?
Housumme on valmistettu mukautuviksi, ja mitä enemmän käytät niitä, sitä paremmin ne mukautuvat vartalosi mukaan. Tästä syystä uuden housun ja vanhemman housun istuvuus voi tuntua erilaiselta.
Myös eri värjäysprosessit voivat saada materiaalin tuntumaan erilaiselta, mikä puolestaan voi vaikuttaa housujen istuvuuteen.
Valikoimassamme on monia pysyviä tuotteita, joita päivitämme jatkuvasti tehdäksemme niistä parempia, mikä tarkoittaa myös sitä, että olemme saattaneet päivittää tuotteen istuvuutta tai mittoja kahden eri tuote-erän välillä.
Yllämainittujen lisäksi meillä on myös liikkumavara-asteikko, jolla määritetään, täyttääkö tuote tietyn asteikon vaatimukset. Tämä tarkoittaa, että vaatimusasteikon alaosassa olevan housun ja asteikon yläosassa olevan housun mitat voivat erota toisistaan ja joissain tapauksissa ero voi olla myös havaittavissa.
Mitä tarkoittaa Rescue?
Meidän Rescue-mallisto on tehty kestämään ääriolosuhteita erityisesti alppien tapaisissa olosuhteissa. Monissa Rescue-malliston tuotteissa on lisävahvistetut osat ja kaikissa Rescue-tuotteissa on sisäänommeltu RECCO®-heijastin. Sitä käytetään, jotta pelastusryhmä voi paikallistaa sinut helpommin esimerkiksi lumivyöryn jälkeen, jos loukkaannut metsässä tai eksyt tunturilla.
Pelastushenkilökunta käyttää RECCO®-ilmaisin järjestelmää kartottaakseen nopeasti etsintäalueen. Kun ilmaisimen tutkasignaali osuu heijastimeen, signaali kimpoaa takaisin ja osoittaa kadonneen henkilön sijainnin. Aika mahtavaa vai mitä? Kuka ei haluaisi tällaista RECCO®-heijastinta uuteen vaatteeseen? Tutustu paremmin Rescue-mallistoomme.
Mikä on Hypershell®?
Hypershell® on RevolutionRacen oma tuotemerkki, koottu ilmaisu kaikista materiaaleista jotka olemme itse kehittäneet. Se joka erottaa materiaalit toisistaa on käsite joka tulee sen perässä. Meillä on eri kästteitä eri materiaaleille joilla kaikilla on omat erityiset ominaisuudet.
- Hypershell® Denim: Puuvilla-vapaa kestävä kangas.
- Hypershell® SS: Vettähylkivä softshell.
- Hypershell® Pro Stetch: Kestävä superjoustava kangas.
Hypershell® membran
Hypershell®-membran löytyy kolmessa eri tasossa: Core, Performance ja Pro. Olemme varustaneet jokaisen RevolutionRace-vaatteen premium Hypershell® membran-kalvolla, joka sopii vaatteen käyttötarkoitukseen ja on optimoitu erilaisiin aktiviteetteihin ja säähän.
- Hypershell® Core 5 000 - 10 000 mm
- Hypershell® Performance 10 000 - 15 000 mm
- Hypershell® Pro 15 000 - 30 000 mm
Jotta tuotetta voidaan kutsua täysin vedenpitäväksi, niin siinä tulee olla vedenpitävä kalvo, teipatut saumat sekä vettähylkivät vetoketjut. Lue lisää meidän vedenpitävistä vaatteista oppaastamme..
Mikä koko minun tulee valita?
Kun valitset sopivaa kokoa, niin meidän vinkkimme on, että tutustut paremmin koko-suosituksiin ja muiden asiakkaiden tuotearvosteluihin juuri kyseisen tuotteen tuotesivulta. Monet fantastiset asiakkaamme haluavat jakaa kokemuksiaan koon ja istuvuuden osalta tuotearvosteluissa ja voit myös suodattaa arvostelut sen koon mukaan josta olet kiinnostunut. Voit myös löytää lisää tietoa muun muassa siitä miten otat mitat oikein meidän koko-oppaasta.
Ota meihin yhteyttä
Näin voit ottaa meihin yhteyttä
Kiva, kun haluat ottaa yhteyttä! Ota meihin yhteyttä täyttämällä tämän sivun lomake tai lähetä meille sähköposti suoraan osoitteeseen support@revolutionrace.fi